Powered By Blogger

luni, 12 ianuarie 2015

Unde e binele de care-mi ziceai?

     Probabil nu vei stii niciodata, cat de mult insemni pentru mine. Cat de multe as fi avut sa-ti ofer, ti-as fi dat totul dar tu ai ales sa ma dai deoparte. Nu stiu daca voi intelege vreodata de ce ai facut asta, dar pana la urma va trece si voi uita totul si voi putea sa o iau de la capat, fara intrebari care ma macina zilnic... Daca mi-ai fi dat macar o ocazie, o sansa.. nimic mai mult, ai fi vazut ca nu ar fi fost degeaba. Te-as fi apreciat, te-as fi iubit, as fi incercat totul doar pentru ca tu sa fii fericit, alaturi de mine. As fi preferat sa cad eu, doar sa te poti ridica tu. As fi facut totul pentru tine, pentru noi doi, sa fim fericiti, sa realizezi ca ai facut alegerea buna... daca ai fi ales sa ai incredere in mine. Dar din pacate, nu ai ales asa. Imi spuneai sa nu mai fiu pesimista, ca totul va fi bine.. La acest bine te refereai tu? La binele acesta in care nu ne mai vorbim, abea daca ne mai zicem un "hei"? La binele acesta care inseamna sa traiesc fara tine? La binele acesta cand trebuie sa renunt la tine, pur si simplu, pentru ca eu nu mai pot lupta singura pentru noi? La binele acesta te refereai, in care tu pur si simplu renunti? Acesta e acel bine de care-mi vorbeai? Daca da, lasa-ma sa-ti spun te-ai inselat amarnic, acesta nu e binele care il voiam eu. Nu voiam sa traiesc fara tine, fara zambetul tau, fara mangaierile tale, fara mesajele tale.. fara tot ce tine de tine ! Ai ales gresit, sau poate doar eu cred asta, momentan... dar candva iti vei da seama.. ca as fi meritat sansa aia, pentru ca niciodata nu va mai fi o femeie care sa te iubeasca atat de mult pe cum as fi facut-o eu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu