Powered By Blogger

joi, 8 ianuarie 2015

De ce?

      De ce? De ce m-ai lasat sa ma indragostesc de tine daca stiai ca o sa pleci? De ce mi-ai dat sperante? De ce m-ai facut sa visez? De ce ai fost cu mine? De ce m-ai luat in bratele tale, si apoi brusc m-ai lasat? De ce mi-ai aratat intreaga ta lume, daca stiai ca vei pleca? De ce mi-ai deschis inima spre tine, daca stiai ca ma vei lasa? De ce te-ai bucurat de prezenta mea, daca stiai ca o sa-ti treaca repede? De ce m-ai adorat, daca stiai ca nu o sa-ti mai pese? Atatea intrebari imi trec prin minte, si la niciuna nu gasesc un raspuns. Pot doar sa trag concluzii, dar nu am cum sa stiu daca trag concluziile bune sau nu. Tu, pur si simplu m-ai lasat asa, fara nici o explicatie, fara nimic. Nu stiu cu ce am gresit, sau macar daca ti-am gresit cu ceva.Nu stiu daca e vina mea sau nu. Nu stiu nimic. Doar m-ai facut sa te iubesc, si apoi ti-ai bagat ceva in sentimentele mele. Te-ai pisat pe visele mele, pe iluziile mele, pe sentimentele mele, pe dragostea ce ti-o port. As fi zis, care ti-o purtam, dar din nefericire, inca ti-o port. Inca te iubesc, inca ma gandesc la tine, inca ma gandesc la noi, inca ma gandesc cum ar fi fost, daca ar fi fost asa cum ar fi trebuit sa fie? Noi doi impreuna... Ce frumos e cand poti vorbi in doi, noi doi eram un intreg. Mai tii minte? Spuneai ca suntem doi in unu... Eu mai tin minte, si o spuneai asa de frumos si inocent, incat chiar te-am crezut. Prostia mea, ca te-am crezut, ca am crezut in vorbele tale, care au fost de 2 bani. Ma minteai, imi vorbeai de sentimente, imi vorbeai de noi doi, de cat de bine te simti cu mine... Si pentru ce ai facut toate astea? Doar sa ma ai si in pat? Bravo tie ! Nu te poti numi barbat, daca doar prin minciuni poti face o femeie a ta... Si asta pentru ce? Pentru o ora de sex? Nu stiu cum naiba am ajuns sa tin la tine asa mult, nu stiu ce am vazut la tine, nu stiu cum ai reusit sa-mi furi inima atat de usor...Dar candva, crede-ma eu o voi recupera, iar tu, tu vei implora pentru ea! Dar va fi prea tarziu... Imi vei zice "Mi-e dor de tine!" Iar eu iti voi spune : Iti va trece! Si mie mi-a fost, si mi-a trecut! " Si abea atunci, cand va fi prea tarziu iti vei da seama ca ai pierdut fata care chiar te iubea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu