Powered By Blogger

marți, 6 ianuarie 2015

Cine sunt ?

                    Cine sunt? E o intrebare pe care multi dintre noi, ne-o adresam des. Dar eu, eu sunt o fata, nu pot spune o simpla fata, deoarece nu sunt simpla. Sunt o ciudata, o nebuna si o complicata. :)) Sunt acea fata care inca viseaza la printul din basme, care crede in sufletul pereche, care crede ca ce e al ei, e pus deoparte si ca intr-o zi isi va trai povestea. Acea poveste ce incepe cu "a fost odata ca niciodata...", dar nu acea poveste ce se incheie cu " si au trait fericiti..." ci acea poveste, la care nu ii stii finalul, nu stii daca va fi una cu happy end sau nu. Inca sper, la acel baiat de poveste... care sa-mi ofere o floare atunci cand ma astept mai putin, sa ma surprinda cu un sarut furat, sa ma faca sa ating cerul prin lucrurile simple si marunte. Nu vreau averi, bogatii sau masini. Vreau un baiat care sa ma iubeasca sincer, sa imi fie aproape in momentele bune sau rele, sa avem coltisorul nostru de nebunii, sa fim doar noi 2 contra lumii... Sa ne cladim doar noi acea poveste de vis, acea poveste pe care eu vreau sa o traiesc! Nu vreau o iubire perfecta, fara certuri... vreau o iubire defecta, sa ne certam, sa ne contrazicem..si sa ne impacam in cel mai frumos mod, pentru ca dragostea e cel mai frumos sentiment, si cel mai bogat lucru dintr-o viata. Au fost momente cand am tipat si am sarit in sus de fericire...si au fost momente cand am fost deceptionata, deceptionata de persoane de care nu credeam ca vor face asta vreodata, deceptionata de dragoste, tradata in prietenie, neinteleasa in familie... dar iata-ma, inca sunt aici, si voi fi in continuare... pentru ca oricat de greu ar fi, timpul trece si odata cu el treci si tu... si realizezi ca ai trecut peste orice greutate, si viata iti va oferi alt test. Pentru ca asa e viata, nu are maini...nu ne poate atinge, dar mereu ne da cate o palma! Ne pune mereu la incercare, ne da de fiecare data cate un test de trecut... fie mai simplu, sau mai dificil. S-a intamplat sa gresesc drumul, dar am mers mai departe! Iar, datorita acestor drumuri bune sau rele pe care le parcurgem, lucrurile si intamplarile care le traim si de care avem parte... ne formeaza pe noi ca om. Suntem intr-o continua cunoastere si descoperire de noi insine. Persoanele care vin si pleaca, sentimentele pe care le simtim, trairile de care avem parte zilnic...toate aceste lucruri te fac sa descoperi, in fiecare zi ceva nou despre tine. Ieri, probabil ai facut un lucru, la care nici nu te gandeai vreodata... si totusi, l-ai facut, ai descoperit ca poti sa mai faci ceva in + pe langa ceea ce ai facut pana acum. Iar maine..maine poate vei cunoaste o persoana... care are alte idei pe langa ale tale, care are o alta perceptie... si poate vei incepe sa vezi unele lucruri altfel, fata de cum le vedeai pana acum. Sau poate cunosti un baiat dragut, si pur si simplu inima iti bate din ce in ce mai repede, ceva din interiorul tau iti spune ca el , el este acel "a fost odata ca niciodata" al tau, desi poate...poate nici nu vei reusi sa-i furi macar un sarut, si totusi descoperi acel sentiment...care nu stiai ca il vei putea simti vreodata, acel sentiment ce iti da fiori in tot corpul, ce trezeste in tine lucruri nestiute de tine. Am zambit cand inima imi plangea siroaie, am plans ascultand muzica sau privind fotografii. Uneori ma simteam singura, in multimea de persoane care ma inconjura, doar pentru ca imi lipsea o singura persoana. Fiecare zi e altfel, si in fiecare zi inveti ceva nou. Deci cum as putea sa spun atunci "Cine sunt eu?" cand in fiecare zi ma descopar pe mine... Pot doar sa ma caracterizez, dar nu voi putea spune niciodata cine sunt eu cu adevarat, pentru ca nu ar ajunge o viata intreaga pentru a te putea descoperi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu