Powered By Blogger

marți, 6 ianuarie 2015

Hai sa-ti spun cum m-am indragostit...


     Hai sa-ti zic cum m-am indragostit, cum m-am indragostit de privirea lui, de ochii lui caprui, de surasul lui, de mangaierea lui, de el.. sa-ti zic cum m-am indragostit de EL !Nu cautam nimic in el, dar am gasit totul ! M-am indragostit de el fara sa-mi dau seama, fara sa realizez cat de important urma sa devina in viata mea, cu fiecare minut ce il descopeream tot mai mult... Si tot acele povesti sunt cele mai frumoase, indiferent de cat au durat... care incep cand nici nu iti dai seama, timpul doar trece.. tu vorbesti cu zilele cu o persoana...care ajunge sa fie prioritatea ta, fara sa iti dai seama... si apoi stai si te gandesti.. ca totul a inceput de la o banala discutie pe net. Zilele in care asteptai sa il vezi on-line, sa astepti sa iti scrie el primul, acele ganduri ce te bateau, cand vedeai ca este pe net.. dar nu o facea... Ai fi dat orice sa ii scrii tu prima, dar orgoliul nu te lasa, iar creierul iti dicta intr-una "daca va vrea sa vorbeasca cu tine, iti va scrie...daca nu...e nu". Dar minutele treceau, nici un semn... si erai atat de obisnuita sa vorbesti toate banalitatile cu el, incat iti calci pe orgoliu si faci tu primul pas, ii scrii tu prima... Desi, daca ma gandesc bine se spune ca baietii adora fetele care fac primul pas, nu ? Deci, totusi poate ca nu mi-am calcat prea mult pe orgoliu...pentru ca la final m-am ales cu cea mai minunata poveste si cu cele mai intense trairi. A durat putin, chiar foarte putin...insa a fost perfect. Si oricum, nu tot ce e frumos, repede trece? :)) Tot ceea ce am trait impreuna, momentele alea perfecte...ce nu le-am mai simtit cu nimeni pana acum... pur si simplu ma faceau sa urlu de fericire. Toata lumea spune: indragosteste-te, dragostea e frumoasa. Asa e, dar nimeni nu spune ca o sa si suferi din dragoste. In fine, oricum cand te indragostesti nu poti alege, pentru ca dragostea te ia prin surprindere si apare cand nici nu te astepti. Nu ma consider o norocoasa in dragoste, insa ultimele momente traite alaturi de el au fost de vis. Cand l-am cunoscut, nu ma asteptam sa devina atat de important pentru mine, dar ce sa faci? Inimii nu-i poti comanda, si nu poti nici sa o condamni... Nu stiu daca sunt eu ghinionista in dragoste, sau pur si simplu am dat doar de persoanele gresite.. sau doar am avut parte de relatii imposibile. Ca si acum, daca nu ar fi fost distanta..poate putea sa fie o poveste lunga de amor, dar asa...nu, nu se poate. Stiu ca multa lume ar considera acest motiv, doar o scuza...dar nu e doar o scuza. La distanta nu ai cum sa-ti cladesti o relatie, in care inca nu ai incredere si mai ales incredere, pentru ca increderea e unul din cele mai importante lucruri intr-o relatie. Cum poti pretinde ca ai incredere in cineva, cand ai petrecut doar cateva momente alaturi de el? Da, poti face o relatie la distanta sa mearga, dar cand e o distanta mica, nu una mare. Oricum, un singur mesaj de la el imi facea ziua mai buna, scotea din mine un zambet...pe care nici nu-mi dadeam seama ca il schitam si doar atunci cand ii vedeam numele pe ecran. Si nu stiu cum sa spun, cu el era diferit. Totul era atat de diferit, incat a fost singurul pe care l-am privit gandindu-ma cum ar fi sa fie al meu pentru totdeauna. Poate ma credeti nebuna, sau ca nu am cum sa ma indragostesc de cineva in cateva zile... Dar eu pot, chiar pot.. cred si in dragostea la prima vedere.. deci da am cum sa ma indragostesc de cineva in cateva zile.. Si, oricum mi se spune des sa nu ma mai atasez in halul asta de oameni. Dar nu ascult, si oricat incerc tot ajung sa pun repede suflet. Pentru ca asa sunt eu, si asa e felul meu de a fi. Desi numesc asta cel mai mare defect al meu, nu am cum sa schimb. Primul sarut cu el... si acum ma topesc cand ma gandesc la el...ma trec toti fiorii, si de data asta nu am fluturi in stomac... am balauri :)). Inca imi amintesc acel sarut, ca si cum s-ar fi intamplat acum, mi-a ramas intiparit pe buze...si in inima. Iar inima mea a ramas pe acele buze... a furat-o in momentul cand m-a surprins cu acel sarut pasional, cand buzele noastre s-au atins...parca traiam un vis. Visul vietii mele. Totul era perfect, noi 2 , in pat, mainile noastre atingandu-se, si un film horror, puteti sa radeti..insa mie filmele horror mi se par romantice :)) atunci cand te uiti cu baiatul care iti place... Pentru ca doar asa, poti sa te cuibaresti tot mai mult in bratele lui, dand vina pe film, nu ca asta ar fi ceea ce ai vrut. :D Si apoi, pur si simplu... apare acel sarut. Sa-ti dai palme nu alta :))Trist e ca toate lucrurile frumoase au un final, iar visul meu a ajuns si el la final. Visul meu a fost unul scurt, dar minunat. Nu regret nici o clipa alaturi de el. Nici o zi nu va trece fara sa-mi fie dor de zambetul lui. Ma facea sa rad fara nici un motiv. As fi vrut sa fiu totul pentru el, dar el a ales sa fiu nimic. Stiu am mai zis, probabil din cauza distantei...sau poate ca lui pur si simplu nu-i pasa. Sau, daca mi-ar fi zis, probabil as fi fost atat de nebuna incat sa incerc o astfel de relatie, desi sunt constienta ca e imposibil, sau, as fi fost si mai nebuna, incat nici nu as fi ezitat si m-as fi mutat mai aproape de el daca mi-ar fi zis...dar nu mi-a zis-o. Probabil e doar orgolios si nu crede in relatii la departare, sau cum ziceam poate pur si simplu nu ii pasa. Dar sunt sigura, ca intr-o zi ii va fi dor sa-l cert, sa-l sacai, si sa-l musc...asa cum doar eu o fac. Intr-o zi imi va simti lipsa... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu