Powered By Blogger

joi, 15 ianuarie 2015

Intrebari...

       M-am asezat in fata la pc, am deschis aceasta fila alba si o gramada de ganduri imi trec prin minte. Si as vrea sa le scriu pe toate, dar ma blochez... Sunt nedumeririle, trairile, suferintele si toate dilemele ce le-am strans, si inca nu am reusit sa le inteleg. Nu stiu ce e in mintea mea, imi ascult gandurile si nu pricep nimic. Vreau sa lupt in continuare, dar nu stiu daca mai am pentru ce. Sa renunt? Sa continui?
      Mintea imi spune sa o las asa, sa mearga totul de la sine, dar subconstientul meu imi spune: " Nu te lasa, nu te da batuta! Continua sa mergi mai departe! " Sa aleg calea simpla oare o fi mai bine? Sa continui sa lupt pentru ceva imposibil o fi si mai bine? Sau o fi mai rau? Nu te poti opune destinului, insa uneori trebuie sa-i dai si tu o mana de ajutor. Nu poti lasa chiar totul in voia sortii. Comoditatea nu e cea mai buna alegere. Vrei ceva, lupta pentru acel ceva. Dar, cand tu tot lupti si vezi ca e in zadar, atunci ce trebuie sa faci? Sa renunti? Poate, uneori singurul lucru ce il mai poti face, este doar sa renunti. Dar cum ai putea renunta cand gandurile nu iti dau pace? Cand mereu iti pui intrebari :" Cum ar fi daca...?" Dar daca alegi sa renunti, ca asa e cel mai bine...si dupa un timp iti spui:" Oare ar fi fost altfel, daca as fi incercat mai mult?" Poate nu a fost de ajuns cat am incercat si cate am facut. Dar oare se merita sa faci atatea eforturi, sa faci tot ce poti, si pana la urma sa te alegi doar cu nimic? Cum sti ca faci alegerea corecta? Mi-as asculta intuitia... Dar nu pot, e complicat.. Deoarece ceea ce imi spune intuitia se afla in contradictoriu cu ceea ce imi spune ratiunea. Atunci ce ar trebui sa fac? Pe ce cale sa merg? O sa imi regret alegerea? O sa merite tot riscul? Uneori, nu stiu mi-as dori sa am o voce interioara care sa-mi spuna, ce ar fi cel mai bine sa fac. Dar nu, viata iti pune doar intrebarile... Iar pentru a afla raspunsurile, trebuie sa treci peste multe piedici, multe teste, iar daca nu alegi ceea ce trebuie, nu afli raspunsul corect. Si atunci pentru ce toate aceste amagiri? Pentru ce toate aceste ganduri? Pentru ce toate aceste lacrimi? Singurul lucru ce poti sa il mai faci, e sa astepti sa treaca timpul, si sa speri ca odata cu trecerea timpului, va trece si durerea din interiorul tau, si pana la urma toata aceasta boala a sufletului pur si simplu se va vindeca. Viata continua orice s-ar afla in sufletul tau, fie ploaie, fie soare, totul merge mai departe. Tu, insa poti doar spera, ca, candva va fi totul bine! Iar inima care acum e bucati, cu timpul va fi din nou intreaga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu