Powered By Blogger

marți, 13 ianuarie 2015

Ai grija de tine !

      Ai grija de tine, pentru mine inseamna mai mult decat "te iubesc" ! Si asta de ce ? Pentru ca te iubesc eu suficient, si daca tot ai ales sa ma scoti din viata ta fara nici un motiv, macar sa stiu ca esti bine. Vreau sa stiu ca esti bine, ca esti fericit, vreau sa stiu in continuare totul despre tine... Vreau doar sa iti mearga bine ! Daca tu esti fericit, voi fi si eu fericita... chiar daca sufletu-n mine plange de dorul tau. Ma voi bucura pentru fericirea ta, pentru faptul ca zambesti, ca te distrezi, ca iti merge bine. Chiar daca m-ai uitat si nu mai contez pentru tine, nici nu stiu macar daca am contat vreodata, mie imi pasa inca de tine, si imi va pasa in continuare. Si stii de ce? Pentru ca inima mea inca e la tine. Si stii de ce ai fost tu? Pentru ca atunci cand ne-am intalnit, am vazut in tine o caldura ce nu am mai vazut-o la nimeni. Si ai stiut cum sa-mi vorbesti, cum sa-mi zambesti, cum sa ma cuceresti... Te rog doar ai grija de tine, si de sufletul meu..pentru ca eu nu pot. Daca as putea as face-o cu cel mai mare drag. Chiar daca ai ales, sa nu mai insemn nimic pentru tine, sa ma lasi asa rece...sper ca acel motiv pentru care ai renuntat la mine, chiar sa fi meritat...pentru ca daca nu, ai pierdut pe cineva care ar fi dat orice doar sa te vada fericit ! Fericirea ta ar fi contat mai mult :) Mi-as dori sa poti sa vezi cat de mult tin eu la tine. Doar cand vad numele tau pe ecran, zambesc fara motiv. Iar o parte din mine, oricat ar durea, o parte tot va zambi mereu chiar si la simpla mentionare a numelui tau.  Chiar daca azi am ales sa fac ceea ce tu faci cu mine demult, eu doar azi m-am decis sa nu mai lupt pentru tine, sa nu te mai caut, sa nu-ti mai acord importanta...Si voi face toate astea, dar mereu vreau sa stiu ca iti e bine fara mine !  Insa, mai am doar un singur lucru sa-ti spun : Ai grija de tine ! Pentru ca asta conteaza cel mai mult pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu