Powered By Blogger

joi, 8 ianuarie 2015

Am nevoie de tine...

     Am nevoie de tine mai mult decat ai tu nevoie de mine! Eu am nevoie de tine, pentru tot ceea ce m-ai facut sa traiesc, sa simt... Pur si simplu mi-ai redat increderea in mine, fara sa vrei si fara sa sti. Cu tine ma sinteam altfel, mai sigura, mai puternica. Tu, cu simpla ta prezenta, imi ofereai putere si siguranta, langa tine orice problema mi se parea mica si usoara. Am nevoie de tine sa simt din nou, sa pot spera din nou, sa am incredere din nou... Am nevoie de asta. Fara tine ma  simt pustie, singura, dezamagita. Uneori chiar si atunci cand sunt cu prietenii mei, pentru care as face orice si imi sunt foarte importanti, si cu ei ma simt uneori singura, sunt cu ei dar gandul imi fuge la tine, la tot ceea ce am trait, la tot ceea ce am simtit. Stiu, ca tu nu ai nevoie de mine, deaia m-ai uitat, deaia nu ma mai cauti, deaia m-ai lasat asa pur si simplu, deaia nu ai luptat pentru noi. Tu nu esti orgolios, tie pur si simplu nu-ti pasa. Iar daca nu-ti pasa, cum ai putea avea tu nevoie de mine? Tu nu ai nevoie de mine, dar eu...eu am nevoie de tine ! Am nevoie sa-mi redai sperantele, visele si iluziile ce mi le-ai luat cand totul intre noi s-a incheiat ! Pur si simplu... am nevoie de tine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu